2019.0.8.1 PL/PL

Warsztaty niezależne

Partnerzy Serwisowi SEAT winni zapewniać Klientom wysoką jakość oferowanych usług, między innymi dzięki fachowej wiedzy pracowników, nowoczesnemu wyposażeniu warsztatowemu
oraz stosowaniu określonych procedur. Spełnienie standardów jakościowych określonych przez Producenta umożliwia przyłączenie do sieci Partnerów Serwisowych SEAT.

W Polsce przedstawicielem firmy SEAT S.A., upoważnionym do autoryzowania nowych Partnerów Serwisowych SEAT, jest firma: 

„Volkswagen Group Polska” sp. z o.o.  
ul. Krańcowa 44
61-037 Poznań

Podmioty zainteresowane autoryzacją serwisową  i uzyskaniem szczegółowych informacji  prosimy o kontakt pod adresem: partnerserwisowy@vw-group.pl

Diagnoza VAS on-line

Wykonanie procedury kodowania niektórych elementów chronionych (np. zestaw wskaźników, nawigacja, ponowne zakodowanie kluczyków itp.) jak również przeprowadzenie aktualizacji oprogramowania wybranych sterowników wykonywane jest poprzez urządzenie warsztatowe VAS podłączone w trybie on-line do centralnych systemów Producenta (tzw. diagnoza GeKo/SVM).

Dostęp do diagnozy w trybie on-line dla niezależnych warsztatów udostępniany jest poprzez połączenia online, konieczne jest spełnienie określonych wymagań technicznych oraz zainstalowanie oprogramowania diagnostycznego Offboard Diagnostic Information System. Wymagany jest także specjalny identyfikator użytkownika. Więcej informacji można znaleźć w Prezentacji systemu erWin.

Wszelkie zapytania odnoszące się do możliwości uzyskania certyfikatu do kodowania on-line prosimy kierować na adres:

"Diagnoza GeKo/SVM"
Volkswagen Group Polska Sp z o.o.
ul. Krańcowa 44
61-037 Poznań

Adres e-mail: technika.volkswagen@vw-group.pl

Zapytania techniczne

W celu naprawy pojazdu należy w pierwszej kolejności skorzystać z literatury technicznej publikowanej przez firmę Volkswagen m.in w systemie erWin, zakładamy również że dysponują Państwo wystarczająco przeszkolonym zespołem serwisowym oraz koniecznymi pomocami warsztatowymi, narzędziami i środkami mierniczymi.
W trudnych przypadkach wesprzemy prowadzone przez Państwa działania naprawcze.
Prosimy wziąć pod uwagę, że udzielamy odpowiedzi na zapytania techniczne wyłącznie dla niezależnych warsztatów zarejestrowanych i posiadających numer KVPS w VGP (KVPS – Rejestr Partnerów Koncernu Volkswagen).
Taka forma doradztwa technicznego jest odpłatna, koszt konsultacji od 80 do 180 PLN netto w zależności od złożoności zgłoszenia i przygotowanego materiału.

W celu wysłania Zapytania Technicznego prosimy o wypełnienie załączonego formularza i przesłanie na adres e-mail: technika.volkswagen@vw-group.pl

Pliki do pobrania:

Narzędzia specjalne i wyposażenie

W przypadku zainteresowania zakupem narzędzi i wyposażenia warsztatu prosimy o kontakt e-mail: narzedzia@vw-group.pl

Szkolenia techniczne

Informacje o szkoleniach technicznych dla personelu warsztatów dostępne są pod numerem telefonu:
(61) 62 73 628 i (61) 62 73 635.

Koszt połączenia - opłata jak za połączenie międzymiastowe wg cennika operatora.

Pobierz cennik

Pobierz cennik

Skonfiguruj

Skonfiguruj

Znajdź dealera

Znajdź dealera

Jazda próbna

Jazda próbna