2019.0.16.0 PL/PL

Ofensywa SEATA w segmencie MŚP!

Obecność wśród 5 marek o największej sprzedaży flotowej do małych i średnich przedsiębiorstw – taki jest cel strategii sprzedaży flotowej marki SEAT do 2020 r. Program SEAT FOR BUSINESS odpowiada na potrzeby przedsiębiorców z segmentu MŚP i podkreśla, jak duży nacisk firma kładzie na rozwój sprzedaży do Klientów flotowych. Aktywizacja i rozwój sieci oraz atrakcyjne rabaty mają doprowadzić do tego, aby marka SEAT stała się zaufanym brandem flotowym – głównie wśród mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.

Zbudowanie świadomości i rozważania marki SEAT wśród Klientów flotowych poprzez prowadzenie spójnych działań marketingowych ma podnieść udział marki w sprzedaży flotowej do 55% w 2020 r. Konkurencyjna oferta, jedne z najwyższych rabatów na rynku, profesjonalna obsługa czy samochody w specyfikacjach flotowych dostępne do jazd próbnych nawet do 14 dni to element nowej oferty skierowanej do sektora MŚP.

Potencjał rynku to 2 mln firm MŚP. Obserwujemy, że liczba ta wciąż rośnie, a samochody znajdujące się w ich car parku to blisko 70% wszystkich samochodów flotowych w Polsce. Do roku 2020 chcemy być w top 5 marek flotowych sprzedających do MŚP, co oznacza 70% wszystkich transakcji flotowych marki SEAT– mówi Wojciech Wiatrowski, Kierownik Sprzedaży Flotowej SEAT.

SEAT podkreślać będzie unikalną ofertę i niezawodność. Działania wsparte będą marketingowo. Zgodnie z założeniami budżet mediowy na komunikację flotową w roku 2016 został powiększony czterokrotnie w stosunku do roku ubiegłego.

– W 2016 roku wystartowaliśmy z wypracowaną Strategią Sprzedaży Flotowej, która obejmuje program SEAT FOR BUSINESS. Na podstawie analiz rynku, trendów i potencjału marki, wyznaczyliśmy segment Mikro oraz MŚP jako główny kierunek strategii sprzedaży w  grupie aut dedykowanych Klientom flotowym. Firma chce położyć bardzo duży nacisk na rozwój w segmencie Klientów flotowych oferując unikalną ofertę i wspierając działania sprzedażowe. – mówi Jakub Góralczyk, Kierownik ds. PR SEAT. – To przedsiębiorcyktórzy zwracają uwagę na niskie koszty serwisu, naprawy, czy atrakcyjne raty leasingowe. Nasza oferta odpowiada na te potrzeby – dodaje.

W okresie realizacji strategii SEAT będzie dążył do zmiany modelu sprzedaży flotowej, ujednolicenia procedur rozliczeniowych, kompleksowego wsparcia sieci dealerskiej i zmiany struktury klienckiej.

Hiszpański producent w ramach programu wsparcia sprzedaży flotowej przygotował szeroką ofertę samochodów, która odpowiada na różnorodne potrzeby przedsiębiorców.

Pobierz cennik

Pobierz cennik

Skonfiguruj

Skonfiguruj

Jazda próbna

Jazda próbna

Auta dostępne od ręki

Auta dostępne od ręki