Miłośników dynamicznych modeli SEAT-a przybywa – również w Polsce. Fani motoryzacji z przyjemnością przesiadają się za kierownice samochodów z hiszpańskim rodowodem. Nikogo już nie trzeba przekonywać, że SEAT na dobre powrócił na nasz rynek i zaczyna odgrywać na nim coraz bardziej znaczącą rolę.
W minionym roku z polskich salonów SEAT-a wyjechało 7300 samochodów, to prawie 17% więcej niż w roku 2014 i niemalże 300% więcej niż trzy lata temu! Każdego roku przybywa również aut rejestrowanych. W 2015 roku było ich niemal 7200, o ponad 1500 więcej niż rok wcześniej.
- Stale rosnąca sprzedaż modeli SEAT-a to dla nas najlepszy dowód na to, że polscy kierowcy obdarzają naszą markę swoim zaufaniem. SEAT w Polsce to bezpieczeństwo, stabilna sieć dealerska, nieustannie rozwijająca się sieć serwisowa oraz – przede wszystkim – atrakcyjne auta. Wciąż pamiętają, jakich wrażeń dostarcza im jazda naszymi samochodami i pragną więcej. Dlatego nie ustajemy w staraniach, aby projektować samochody wyróżniające się na rynku nowoczesnym designem i zaawansowaną technologią – mówi Jakub Góralczyk, Kierownik ds. PR SEAT.
SEAT, z myślą o swoich Klientach nieustannie i konsekwentnie rozwija swoją sieć dealerską. W ostatnim roku marka wkroczyła do czterech nowych salonów: w Krakowie, Szczecinie, Poznaniu i Lubinie. Wszystko po to, aby być blisko użytkowników SEAT-a i skutecznie odpowiadać na ich potrzeby.
- Systematyczne rozbudowywanie współpracy z dealerami to jeden z naszych priorytetów. Liczy się dla nas przede wszystkim jakość świadczonych usług. Chcemy, aby każdy kierowca poczuł się w salonie tak komfortowo, jak we wnętrzu naszych aut, dlatego inwestujemy w infrastrukturę.Już 12 spośród naszych salonów jest stworzonych zgodnie z nowym CI marki – dodaje Jakub Góralczyk.
Rosnąca popularność i zaufanie kierowców do SEAT-a w dużym stopniu wpływają na stałe tempo wzrostu sprzedaży. SEAT jednak nie zamierza zwalniać i już w tym roku szykuje prawdziwą rewolucję w segmencie SUV.