SEAT odnotowuje najlepsze w historii marki wyniki sprzedażowe w Polsce w 2017 roku. Jego nowe modele przyciągnęły mnóstwo Klientów – zarówno indywidualnych, jak i flotowych – pokazując jednocześnie, że sportowe emocje nie muszą wykluczać codziennej praktyczności.
W stosunku do zeszłego roku wyniki sprzedaży marki SEAT w Polsce poszybowały w górę o 23%* i jest to najlepszy wynik sprzedażowy od 2001 roku.
W tym roku SEAT sprzedał w Polsce już ponad 10 000 nowych aut. Jest to wynikiem rosnącej gamy modelowej marki, w ramach której poznaliśmy już nową Ibizę, a do której dołącza właśnie nowy SEAT Arona – crossover gotowy na każde wyzwanie.
Właśnie dzięki swojej wszechstronności SEAT staje się coraz bardziej pożądanym Partnerem parków flotowych. Wiele firm wybiera tę markę na swojego Partnera w biznesie, doceniając jej design, połączenie emocji z funkcjonalnością, najnowszą technologię oraz atrakcyjne warunki zakupu i serwisowania. Sukces SEAT-a w 2017 roku to wiele pojedynczych czynników, które w całości tworzą niepowtarzalną, jedną z najbardziej ekscytujących marek samochodowych na rynku.
*na podstawie danych wewnętrznych, za okres styczeń- listopad