pl:Dla biznesu:Aktualności:Ofensywa SEAT w segmencie MŚP PL/PL

Ofensywa SEATA w segmencie MŚP!

Obecność wśród 5 marek o największej sprzedaży flotowej do małych i średnich przedsiębiorstw – taki jest cel strategii sprzedaży flotowej marki SEAT do 2020 r. Program SEAT FOR BUSINESS odpowiada na potrzeby przedsiębiorców z segmentu MŚP i podkreśla, jak duży nacisk firma kładzie na rozwój sprzedaży do Klientów flotowych. Aktywizacja i rozwój sieci oraz atrakcyjne rabaty mają doprowadzić do tego, aby marka SEAT stała się zaufanym brandem flotowym – głównie wśród mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.

Zbudowanie świadomości i rozważania marki SEAT wśród Klientów flotowych poprzez prowadzenie spójnych działań marketingowych ma podnieść udział marki w sprzedaży flotowej do 55% w 2020 r. Konkurencyjna oferta, jedne z najwyższych rabatów na rynku, profesjonalna obsługa czy samochody w specyfikacjach flotowych dostępne do jazd próbnych nawet do 14 dni to element nowej oferty skierowanej do sektora MŚP.

Potencjał rynku to 2 mln firm MŚP. Obserwujemy, że liczba ta wciąż rośnie, a samochody znajdujące się w ich car parku to blisko 70% wszystkich samochodów flotowych w Polsce. Do roku 2020 chcemy być w top 5 marek flotowych sprzedających do MŚP, co oznacza 70% wszystkich transakcji flotowych marki SEAT– mówi Wojciech Wiatrowski, Kierownik Sprzedaży Flotowej SEAT.

SEAT podkreślać będzie unikalną ofertę i niezawodność. Działania wsparte będą marketingowo. Zgodnie z założeniami budżet mediowy na komunikację flotową w roku 2016 został powiększony czterokrotnie w stosunku do roku ubiegłego.

– W 2016 roku wystartowaliśmy z wypracowaną Strategią Sprzedaży Flotowej, która obejmuje program SEAT FOR BUSINESS. Na podstawie analiz rynku, trendów i potencjału marki, wyznaczyliśmy segment Mikro oraz MŚP jako główny kierunek strategii sprzedaży w  grupie aut dedykowanych Klientom flotowym. Firma chce położyć bardzo duży nacisk na rozwój w segmencie Klientów flotowych oferując unikalną ofertę i wspierając działania sprzedażowe. – mówi Jakub Góralczyk, Kierownik ds. PR SEAT. – To przedsiębiorcyktórzy zwracają uwagę na niskie koszty serwisu, naprawy, czy atrakcyjne raty leasingowe. Nasza oferta odpowiada na te potrzeby – dodaje.

W okresie realizacji strategii SEAT będzie dążył do zmiany modelu sprzedaży flotowej, ujednolicenia procedur rozliczeniowych, kompleksowego wsparcia sieci dealerskiej i zmiany struktury klienckiej.

Hiszpański producent w ramach programu wsparcia sprzedaży flotowej przygotował szeroką ofertę samochodów, która odpowiada na różnorodne potrzeby przedsiębiorców.

Find a dealer

Find a dealer

Configure it

Configure it

Book an appointment

Book an appointment

Chat

Chat