Martorell, 26/09/2016. - SEAT rozpoczął odliczanie do Paris Motor Show – targów, które otwierają się dla publiczności w dniach 1-16 października. Tuż przed nimi, w dniach 29 i 30 września, podczas dni prasowych SEAT ujawni swoją nowoczesną koncepcję stoiska, które pozwoli bliżej doświadczyć marki. Będzie zupełnie inne niż wszystkie, które do tej pory widział Paryż.
Hiszpańska marka zaprezentuje nową formę stoiska, które składa się z dwóch odrębnych przestrzeni. Z jednej strony miejsce spotkań SEAT-a z centrum prasowym i miejscem chill-out. Z drugiej strony interaktywny amfiteatr 4D, gdzie co 30 minut będą odbywały się konferencje prasowe i gdzie będzie znajdowal się konfigurator samochodów z BitBrain, pozwalający zaprojektować SEAT-a Ateca wg własnych emocji.
SEAT podkreśli takie walory marki, jak innowacyjność, technologia i miejski styl podzielany przez SEAT-a i stolicę Katalonii.
SEAT przechodzi transformację, by stać się marką, koncentrującą się na oferowaniu łatwych, a zarazem nowoczesnych rozwiązań z mobilności. Ta przemiana zmieni wizję firmy na przyszłość, koncepcję mobilności, gamę produktów i usług, jak również struktury, procedury i zespoły firmy.
Ateca, trzeci filar SEAT-a, będzie odgrywać bardzo ważną rolę w stolicy Francji. Jako pierwszy SUV marki, ten samochód idzie o krok do przodu dzięki wersji X-Perience. Ateca w tej odmianie, inspirowana kulturą śródziemnomorską, pokazuje swoją twardą, off-roadową stronę i prezentuje nowe możliwości dla wszystkich rodzin.
Paris Motor Show zbiega się z okresem, w którym SEAT konsoliduje swoje wyniki finansowe i rusza ze swoją największą w historii ofensywą modelową. SEAT stale dąży do zrównoważenia rentowności i zamierza zamknąć rok 2016 z pozytywnymi wynikami, po uzyskaniu półrocznych zysków operacyjnych na poziomie 93 mln euro, czyli o 77% wyższych niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Po modelu Ateca, SEAT zamierza wprowadzić jeszcze trzy nowe modele, w tym nowego crossovera, które zostanie opracowany i będzie produkowany w Martorell.