Martorell, 23/11/2015 – Po intensywnym sezonie wyścigów w całej Europie, SEAT Leon Eurocup dojechał do Circuit de Catalunya w Barcelonie, gdzie Pol Rosell zdobył zwycięstwo w klasyfikacji generalnej.
Wszystko zaczęło się w kwietniu tego roku, podczas pierwszego wyścigu na Paul Ricard we Francji. Fran Rueda i Mikel Azcona zdominowali wtedy tor i wywarli największe wrażenie na publiczności. W pucharze Ladies Trophy na szczyt wspięła się Lucile Cypriano.
SEAT Leon Eurocup następnie przeniósł się na południe, do Portugalii, gdzie Pol Rosell i Stian Paulsen pokazali swój talent. Dali do zrozumienia, czego można od nich oczekiwać w kolejnych wyścigach. Rosell stanął na szczycie stawki już po dwóch dniach wyścigów. Rueda dał z siebie wszystko i wygrał w drugim dniu zawodów, jednak to nie wystarczyło, by pokonać Rosella. Cypriano udało się umocnić swoją przewagę w Ladies Trophy.
Kolejny krok to legendarny brytyjski Silverstone. Ten tor był świadkiem pierwszego zwycięstwa Stiana Paulsena i wejścia do gry kilku nowych twarzy wyścigu. Rosell utrzymywał dobre wyniki, lecz nie udało się wyprzedzić Paulsena w pierwszym dniu. W niedzielę dominował młody Jonathan Cocker, a tuż za nim Alex Morgan i Jordi Oriola. Lucile Cypriano ponownie pokazała, kto „rządzi” w Ladies Trophy.
Kolejny weekend zawodów odbył się w Austrii na Red Bull Ring. W czołówce znalazł się Pol Rosell, który w tym sezonie zwyciężył już po raz drugi. Stianowi Paulsenowi w sobotę musiało wystarczyć drugie miejsce. Lucile Cypriano zdobyła kolejne pole position w Ladies Trophy.
Po krótkiej przerwie wakacyjnej, SEAT Leon Eurocup 2015 wrócił na tor Nürburgring w Niemczech. Tam Stian Paulsen zdobył drugie zwycięstwo w sezonie i zdominował pierwszy wyścig od początku do końca. Nie przeszkodził mu nawet deszcz. W niedzielę, mocny start miał brytyjski kierowca Alex Morgan i zachował pewność prowadzenia po kontakcie Rosella i Williamsa. Na podium stanęli jeszcze Jordi Oriola i Fran Rueda.
Następne były Włochy i tor Monza z dwoma zawodnikami, Stianem Paulsenem i Polem Rosellem, na czele. Pierwszy dzień startów zdominowali zawodnicy z JSB Competition,Thibaut Mourgues, Julien Briche i Lucile Cypriano. Drugiego dnia Pol Rosell sięgnął po swoje trzecie zwycięstwo i czwarte podium w pucharze. Tuż za nim dojechali Jordi Oriola i Stian Paulsen.
W końcu, po niesamowitym sezonie intensywnych wrażeń, SEAT Leon Eurocup 2015 dojechał na Circuit de Catalunya w Barcelonie. Tu wszystko się rozstrzygnęło. Pol Rosell dojechał na metę na piątym miejscu, lecz dzięki imponującemu startowi pierwszego dnia wyścigów, odjechał z tytułem mistrza. W jego ręce oddano puchar SEAT Leon Eurocup już po raz drugi. Lucile Cypriano bez zaskoczeń dojechała do końca zawodów na pierwszym miejscu w zestawieniu ogólnym wśród kobiet.
Po niezapomnianych 6 miesiącach SEAT Leon Eurocup 2015 opuścił swoją kurtynę. Okazało się, że stanowi jedne z najbardziej ekscytujących wyścigów na torach Europy. Już po dwóch sezonach stał się obowiązkowym punktem w kalendarzu wyścigów samochodowych. Oby był w nim jak najdłużej.