Martorell/Paris, 13/10/2016. - Martorell i Paryż, 13.10.2016. SEAT – pionier motoryzacyjnej innowacji w designie oraz technologii, i Amazon.fr – wiodący sklep internetowy we Francji. Dwie wielkie marki łączą siły. Teraz każdy kierowca znad Loary może zamówić Mii by Mango Limited Edition bezpośrednio z portalu Amazon.fr z dostawą do domu w ciągu 72 godzin. SEAT i Amazon.fr wprowadziły system szybkiego zamawiania, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów: #DeliveryToEnjoy, czyli niespotykana nigdy wcześniej we Francji współpraca, która łączy kompetencje dwóch marek na jednej dedykowanej stronie WWW.
Nowego samochodu szukamy w sieci
94% osób, które myślą o zakupie auta, swoje poszukiwania zaczyna od Internetu. Konsumenci oczekują od marek czytelnych i łatwo dostępnych ofert, a także wsparcia. Właśnie dlatego SEAT i Amazon.fr połączyli swoje siły.
15 modeli Mii by Mango Limited Edition można kupić na Amazon.fr. Oferują one unikalny zestaw dodatków, który powstał we współpracy z marką Mango. Seria ta wyróżnia się specjalnym wykończeniem. Nadwozie dostępne jest w kilku kolorach: Glam Beige, Intense Black lub Atom Glossy. Z kolei ciemnoszare 15-calowe felgi idealnie komponują się z pojedynczymi elementami nadwozia w kolorze Velvet. Wnętrze wypełnia ekskluzywna, czarna tapicerka z materiału Alcantara z beżowymi pasemkami. Znajdziesz tam również skórzaną kierownicę i gałkę zmiany biegów, a także wieszak na torebkę przy schowku pasażera. Wszystko to sprawia, że Mii by Mango Limited Edition jest eleganckim i stylowym miejskim autem, w którym zakocha się każda nowoczesna kobieta.
Kupienie samochodu nigdy nie było tak proste
Kupujący samochód może zarezerwować jeden z 15 ekskluzywnych modeli, wpłacając 500€ zaliczki na Amazon.fr. Następnie SEAT kontaktuje się z nabywcą, aby upewnić się, że ma ważne prawo jazdy, dokończyć transakcję i wybrać formę płatności. Jeśli wszystko przebiegnie pomyślnie, samochód zostanie dostarczony pod wskazany adres w ciągu 72 godzin.
Dzięki tej współpracy, SEAT zapewnia sobie i stały rozwój, przez wykorzystanie możliwości sprzedaży naszego partnera. Połączenie naszych sił to przykład nowoczesnego podejścia do konsumenta.
Kampania #DeliveryToEnjoy została stworzona, aby zwiększyć satysfakcję klienta z zakupu nowego SEAT-a. Bez wychodzenia z domu, szybko, z dostawą pod same drzwi i przyjaznymi formami płatności.