SEAT przełamuje schematy w swoich najnowszych kreatywnych kampaniach digitalowych promujących jego najsilniejszą gamę w historii. Kampanie te opracowaliśmy we współpracy z agencjami CATORCE i DDB Paris. Zależało nam, aby pokazać, jak wyjątkowe są doświadczenia związane z optymistyczną mentalnością Barcelony.
Uwspółcześnienie klasycznych bajek w „zupełnie inną opowieść” to odzwierciedlenie koncepcji nowego SEAT-a Leona.
Nowa kampania SEAT-a Leona odświeża klasyczne bajki, które wszyscy znamy z dzieciństwa, dostosowując postacie, sytuacje i scenariusze do współczesnego życia. W tej kampanii Barcelona, miejsce narodzin SEAT-a i symboliczne miasto dla naszej marki, staje się prawdziwie bajkowym światem. Hiszpański filmowiec Sega, przy wsparciu Lee Films, łączy architekturę miasta z elementami dzikiej przyrody.
— Samochody SEAT Leon, Ibiza i Arona są kluczowymi filarami sukcesu naszej firmy, dlatego kampanie musiały uchwycić ich głębokie znaczenie dla marki. SEAT rozszerza swoją gamę samochodów i model biznesowy o rozwiązania w zakresie miejskiej elektromobilności, więc musieliśmy również zmienić zasady gry w obszarze marketingu. Wszystkie kampanie są inspirowane przez media społecznościowe i cyfrowe, ale można je również rozszerzyć na bardziej tradycyjne środki przekazu. Pomysły zapadają w pamięć, a realizacje budzą emocje. Zaangażowanie influencerów, takich jak Jackson Myles w reklamie nowego SEAT-a Ibizy, wzmacnia przekaz. Nasi wieloletni partnerzy CATORCE i DDB Paris znaleźli najbardziej fascynujące sposoby dopasowania nowych wersji bajek do każdego modelu SEAT-a — mówi Jason Lusty, Globalny Dyrektor Marketingu SEAT-a i CUPRY.
— Czasy się zmieniły, a wraz z nimi znaczenie tradycyjnych opowieści, takich jak bajki. Te klasyczne historie odbiegają od standardów równości i ról społecznych, które znamy dzisiaj. Dlatego w naszej kampanii ukochane postacie, takie jak Królewna Śnieżka czy Czerwony Kapturek, mają szansę na nowo napisać zakończenie opowieści, której są bohaterkami, i stać się silne oraz samowystarczalne. SEAT Leon wkracza w tę narrację jako współczesny samochód, który nie tylko uwodzi kierowcę, ale także pozwala mu opowiedzieć swoją historię w inny sposób — mówi Toby Talbot, Dyrektor Kreatywny agencji CATORCE.
Młodzi ludzie i muzyka, bohaterowie #AllMyFriends.
#AllMyFriends oddaje młodzieńczy i towarzyski charakter nowego SEAT-a Ibiza.
Towarzyski i młodzieńczy charakter SEAT-a Ibizy jest siłą napędową kampanii #AllMyFriends, która ma na celu pokazanie dobrych chwil, jakie przyjaciele mogą spędzić w tym samochodzie. To miejsce spotkań młodych ludzi, miejsce, w którym mogą rozmawiać, słuchać muzyki i celebrować przyjaźń.
— Premierowy spot doskonale portretuje ideę #AllMyFriends, ukazując sceny pełne muzyki, tańca i młodych ludzi. Widzimy, jak właściciel samochodu marki SEAT (influencer znany z TikToka i Instagramu, Jackson Myles) gromadzi w swojej Ibizie różne grupy przyjaciół, zawsze tańcząc za kierownicą i dobrze się bawiąc, niemal tak, jakby samochód był miejscem imprez — wyjaśnia Toby Talbot.
#GetCarriedAway z nowym SEAT-em Aroną
Nowa kampania SEAT-a Arony, zatytułowana #GetCarriedAway, pokazuje, jak radośnie można dać się ponieść nowo odkrytym pasjom, gdy ma się u boku odpowiedniego partnera. Spot premierowy, w którym pojawia się stylowy crossover SEAT Arona XP, pokazuje osobę, która w czasie lockdownu odkryła nowe hobby, a teraz z pasją je realizuje.
„All. Ready.” to zawołanie rajdu napędzanego przez SUV-y SEAT-a.
Dzięki odświeżonej, dającej radość z jazdy i niekonwencjonalnej linii SUV-ów hiszpańskiej marki aut osobowych. (SEAT Arona 2021, Ateca 2020 i Tarraco Plug-in Hybrid 2021), czasy nudy dobiegły końca. Nowa kampania modułowa podkreśla potrzebę pozytywnych i zabawnych doświadczeń, których dostarczają SUV-y SEAT-a, a które są szczególnie istotne po okresie lockdownu.
WE MOVE LIKE YOU MOVE — hasło SEAT-a o e-mobilności w mieście
Świętujemy bardziej zrównoważoną i inteligentną miejską mobilność dzięki gamie samochodów hybrydowych marki SEAT.
Ostatnimi czasy podkreśla się potrzebę transformacji centrów miast oraz czystszej i bardziej inteligentnej mobilności. SEAT już teraz oferuje gamę rozwiązań w zakresie elektromobilności. Kampania stworzona przez uznanych reżyserów filmowych i muzycznych Michela i Oliviera Gondrych i opracowana przez DDB Paris celebruje nieustanny ruch. Szybka sekwencja ujęć oddaje dynamikę miejskiego życia. Obok hybrydowych modeli plug-in SEAT-a Leon, Leon Sportstourer i Tarraco kampania prezentuje elektryczne skutery SEAT MÓ oraz inny wprowadzony na rynek skuter elektryczny. Obserwujemy wizualny balet napędzany przez technologię Motion Control i ścieżkę dźwiękową „Hang my head” wschodzącej gwiazdy muzyki Dylana Cartlidge’a.