2019.0.15.0 PL/PL

Najczęściej zadawane pytania

Potrzebujesz pomocy?

                                            

Aplikacja dla kierowców My SEAT FAQ

Wszystko, co potrzebujesz wiedzieć.

My SEAT to aplikacja zaprojektowana jako kanał komunikacji między Tobą a Twoim SEAT-em.

My SEAT DataPlug to złącze diagnostyki pokładowej (OBD), znane również jako wtyczka DataPlug, którą można podłączyć do interfejsu diagnostyki pokładowej SEAT-a za pośrednictwem portu znajdującego się po lewej stronie przestrzeni na nogi kierowcy. DataPlug zbiera różne rodzaje informacji podczas każdej podróży i wysyła dane do smartfona przez Bluetooth. Zapewnia to szczegółowy przegląd danych, stanu pojazdu i innych.

Aplikacja My SEAT bez DataPlug posiada wszystkie następujące funkcje: Narzędzie parkingowe, Monitorowanie kosztów, Rozpoznawanie symboli, Raport o wypadkach, Enjoy you SEAT, instrukcje samochodu, oferty, wiadomości, książeczka serwisowa, wezwanie pomocy drogowej, harmonogram dealera i pomoc.

Jeśli aplikacja My SEAT jest podłączona do DataPlug, możesz również uzyskać dostęp do funkcji dla połączonych samochodów, takich jak: Status samochodu, Dane samochodu i Planowanie podróży.

Znajdź więcej informacji o każdej funkcji w odpowiednim FAQ.

Możesz pobrać aplikację My SEAT z Apple App Store albo Google Play Store.

Aplikacja My SEAT wymaga:

+ Smartfona z systemem operacyjnym Android (4.0 lub nowszym) lub iOS (10.0 lub nowszym)

+ Pobrania i instalacji ze sklepu Play (Android) lub App Store (iOS)

+ Smartfona z połączeniem internetowym

Więcej informacji na temat aplikacji My SEAT można znaleźć na stronie www.seat.com/myseatapp lub dzwoniąc do działu obsługi klienta SEAT.

Potrzebne będą następujące elementy:

+ Smartfon z systemem operacyjnym Android (5.0 lub nowszym) lub iOS (10.0 lub nowszym)

+ Aplikacja My SEAT zainstalowana ze Sklepu Play (Android) lub App Store (iOS)

+ Smartfon z połączeniem internetowym

+ My SEAT DataPlug (dostępny w oficjalnym salonie SEAT-a)                                    

+ Samochód kompatybilny z DataPlug. Sprawdź, czy Twój SEAT jest kompatybilny tutaj: www.seat.com/myseatapp

+ Aktywne połączenie Bluetooth

Więcej informacji na temat aplikacji My SEAT i kompatybilności z samochodem można znaleźć na stronie www.seat.com/myseatapp lub dzwoniąc do działu obsługi klienta SEAT.

Zazwyczaj możesz sprawdzić wersję oprogramowania swojego smartfona w menu „Ustawienia”. 

Android: Ustawienia -> Informacje
iOS: Ustawienia -> Ogólne -> Informacje 

Aby korzystać z aplikacji My SEAT na smartfonie, musisz:

+ podłączyć telefon do Internetu

+ zaakceptować uprawnienia lokalizacji i włączyć sygnał GPS

+ zaakceptować uprawnienia do powiadomień push + włączyć Bluetooth

My SEAT DataPlug jest podłączony do smartfona przez Bluetooth. 

Tak, możesz zarządzać kilkoma pojazdami SEAT w aplikacji My SEAT. Możesz dodać do 4 pojazdów na użytkownika. Proszę wziąć pod uwagę, że można wybrać tylko jeden pojazd na raz, a aplikacja dostosowuje się do wybranego pojazdu. Pozostałe pojazdy są przechowywane w „garażu” w aplikacji. 

Aplikacja i większość jej funkcji są bezpłatne. Zawsze będziesz powiadamiany o dodatkowych kosztach, na przykład dzwoniąc po pomoc drogową. Należy pamiętać, że aplikacja wymaga posiadania pakietu danych mobilnych lub połączenia internetowego w celu działania. Może to prowadzić do dodatkowych kosztów. 

Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie www.seat.com/myseatapp.

Jeśli masz pytania dotyczące aplikacji My SEAT, zadzwoń do działu obsługi klienta SEAT lub skontaktuj się z autoryzowanym serwisem SEAT. 

Będziesz musiał pobierać okresowe aktualizacje oprogramowania ze sklepu Google Play lub Apple App Store. 

Każdy użytkownik może zobaczyć tylko dane przypisane do danego telefonu. 

To zależy od funkcji. Wszystkie informacje wyświetlane w sekcji Mój samochód są zapisywane automatycznie, więc powinny nadal pojawiać się na nowym telefonie. Jednak funkcje takie jak Car Manual lub Parking Utility są zapisywane na urządzeniu, więc musisz ponownie pobrać lub utworzyć te informacje. 

DataPlug przesyła dane samochodu do telefonu, jeśli:

+ DataPlug jest połączony z aplikacją My SEAT

+ silnik jest włączony

+ połączenie Bluetooth Twojego telefonu jest włączone

Ze względów bezpieczeństwa DataPlug wysyła dane do telefonu tylko wtedy, gdy samochód się nie porusza. Jeśli silnik jest wyłączony, DataPlug zatrzymuje przesyłanie informacji.

My SEAT DataPlug musi być podłączony do portu OBD2. Zwykle znajduje się po lewej stronie przestrzeni na nogi kierowcy.

Więcej instrukcji dotyczących procesu instalacji można znaleźć w samouczku My SEAT App „Co to jest mój SEAT DataPlug” lub na stronie www.seat.com/myseatapp.

Po pobraniu i zainstalowaniu aplikacji My SEAT uruchom aplikację, a zostaniesz poprowadzony przez proces instalacji i połączenia krok po kroku dla DataPlug.

To całkowicie proste. Najpierw usiądź w swoim SEAT-cie. Następnie otwórz aplikację, aktywuj połączenie internetowe i Bluetooth telefonu i przekręć kluczyk w stacyjce. Następnie podnieś wtyczkę DataPlug i znajdź jej PIN, umieszczony na boku lub w polu DataPlug. Podłącz My SEAT DataPlug do portu OBD2 w przestrzeni na nogi, otwórz aplikację ponownie i wprowadź kod PIN DataPlug. Aplikacja DataPlug i aplikacja powinny teraz zostać połączone.

8-cyfrowy kod PIN znajduje się na samym DataPlug, a także na naklejce na opakowaniu. Dobrym pomysłem jest zrobienie zdjęcia kodu PIN, dzięki czemu można łatwo uzyskać do niego dostęp podczas procesu parowania.

Istnieją dwie możliwości sprawdzenia aplikacji, jeśli połączenie z DataPlug jest aktywne:

1. Na ekranie głównym znajduje się ikona przypominająca urządzenie mobilne. Jeśli jest zielona, DataPlug jest sparowany z aplikacją i połączenie jest aktywne, tj. DataPlug zbiera dane z samochodu. Jeśli ikona jest szara, DataPlug jest sparowany z aplikacją, ale połączenie nie jest aktywne, tj. DataPlug nie gromadzi danych samochodu.

2. Jeśli uzyskasz dostęp do sekcji Łączność za pomocą menu bocznego, możesz zobaczyć, który pojazd jest sparowany z DataPlug za pomocą przycisku przełącznika.

Tak. Jeśli zapłon jest włączony, My SEAT DataPlug może wysyłać dane do smartfona. Informacje są jednak wysyłane tylko wtedy, gdy prędkość samochodu wynosi 0 km/h.

Tak, możesz podłączyć inne urządzenia (takie jak system głośnomówiący) do pojazdu, gdy podłączony jest DataPlug. 

Po prostu wyłącz samochód i wyciągnij wtyczkę My SEAT DataPlug z portu OBD2. 

Tylko jeden smartfon może być aktywnie połączony na raz. Można jednak odłączyć aktualnie aktywne połączenie i ponownie nawiązać połączenie z nowym lub innym smartfonem w dowolnym momencie. Proces konfiguracji jest podobny do pierwszego uruchomienia urządzenia. Jeśli w Twoim pojeździe znajduje się kilka sparowanych smartfonów, smartfon znajdujący się najbliżej My SEAT DataPlug jest tym, który jest obecnie sparowany. Ponieważ informacje o użytkowniku są poufne, tylko jedno urządzenie otrzyma ostrzeżenia i powiadomienia. 

Każdy użytkownik widzi tylko dane, które zostały wysłane do odpowiedniego smartfona. Tylko urządzenie sparowane z DataPlug odbiera najnowsze dane. 

W zasadzie jest to możliwe. Należy jednak pamiętać, że SEAT nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane przez DataPlug innej firmy. 

Wydrukowane informacje można znaleźć w kartonowym opakowaniu DataPlug. Jeśli otworzysz pudełko od góry, zobaczysz sam DataPlug. Jeśli otworzysz go z boku, możesz znaleźć drukowane informacje na dole pudełka. 

Możesz podłączyć wtyczkę DataPlug do portu OBD2 pojazdu. W większości modeli można to znaleźć pod kierownicą po lewej stronie przestrzeni na nogi (obok pedałów). Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z działem obsługi klienta SEAT lub swoim doradcą serwisowym w wybranym przez siebie punkcie sprzedaży.

Aby uniknąć rozładowania akumulatora pojazdu, DataPlug wyłącza się natychmiast po zaparkowaniu pojazdu i wyłączeniu zapłonu.

Tak, nie ma limitu liczby użytkowników, którzy mogą być podłączeni do tego samego DataPlug. Jednak połączenie może być aktywne tylko dla jednego użytkownika naraz, tj. DataPlug może wysyłać dane tylko do jednego aktywnego konta My SEAT App.

Dane są zawsze gromadzone w połączeniu z określonym użytkownikiem, więc Twoje informacje nigdy nie zostaną wysłane do innego użytkownika. Pozostaje to prawdą, nawet jeśli używasz tego samego DataPlug lub samochodu w aplikacji My SEAT.

Możesz go zdobyć po procesie warsztatowym. Skontaktuj się ze sprzedawcą, aby umówić się na spotkanie i uzyskać więcej informacji.

Przede wszystkim sprawdź, czy Twój samochód jest kompatybilny z DataPlug na stronie www.seat.com/myseatapp.

Jeśli Twój samochód jest kompatybilny, a aplikacja nadal nie łączy się z DataPlug, możesz spróbować ponownie podłączyć DataPlug: po prostu wyjmij go z portu OBD2 i podłącz ponownie.

Jeśli nadal nie działa, usuń swój samochód z aplikacji i spróbuj ponownie sparować go z DataPlug, wykonując następujące czynności:

+ Dostęp do sekcji Mój samochód

+ Naciśnij ikonę kosza na śmieci, aby usunąć samochód

+ Rozpocznij ponownie proces parowania

Jeśli problem nie ustąpi, skontaktuj się z działem obsługi klienta SEAT

Sekcja Mój samochód pokazuje funkcje dostępne dla wybranego modelu samochodu. Mój samochód to także garaż, w którym można dodać do 4 pojazdów i wybrać ten, którego chcesz użyć. Możesz zobaczyć, który samochód aktualnie wybrałeś i listę dostępnych funkcji dla tego modelu.

Informacje wyświetlane w czarnym pasku sekcji My Car odpowiadają najnowszym danym zebranym przez DataPlug. Jeśli telefon nie jest podłączony, dane nie zostaną zaktualizowane. Na przykład, jeśli nie uruchomisz pojazdu przez pięć dni, dane będą miały pięć dni.

Możesz sprawdzić datę ostatniej aktualizacji na szarym banerze poniżej czarnego paska.

W tej chwili nie można pobrać ani wydrukować informacji.

Aplikacja My SEAT pokaże tylko funkcje dostępne dla wybranego samochodu. Możliwe, że niektóre funkcje są dostępne dla jednego modelu samochodu, ale nie dla innego.

Na przykład nowe samochody (od 2016 r. I później) zawierają interaktywną instrukcję samochodową zamiast PDF.

Wskaźniki samochodowe pokazuje najważniejsze parametry pojazdu, takie jak zużycie, przebieg i poziom paliwa.

Czarny pasek wyświetla najnowsze dane samochodu. Po dotknięciu każdej metryki w pasku można wyświetlić dane historyczne na wykresach. Możesz także filtrować wszystkie dane według miesiąca lub roku.

Czarny pasek wyświetla najnowsze dane samochodu. Po dotknięciu każdej metryki w pasku można wyświetlić dane historyczne na wykresach. Możesz także filtrować wszystkie dane według miesiąca lub roku.

Dane pokazane w grafice są danymi historycznymi zebranymi za pomocą DataPlug. Oznacza to, że jeśli nie łączysz się z DataPlug codziennie, niektóre kolumny mogą wydawać się puste.

Informacje wyświetlane w czarnym pasku sekcji odpowiadają najnowszym danym zebranym z Twojego DataPlug. Jeśli nie jest podłączony do smartfona, dane nie zostaną zaktualizowane. Na przykład, jeśli nie uruchomisz pojazdu przez pięć dni, dane będą miały pięć dni.

Możesz sprawdzić datę ostatniej aktualizacji na szarym banerze poniżej czarnego paska.

Wykresy wyświetlają wszystkie dane historyczne. Dane bieżącego miesiąca są zawsze wyświetlane jako domyślne.

Dane wybranego pojazdu są rejestrowane dla każdej metryki. W czarnym pasku zobaczysz najnowsze dane zebrane przez Twój DataPlug. Jeśli wybierzesz konkretną metrykę, zobaczysz dane historyczne dla tej metryki w polu wykresu.

Tak, informacje są zawsze aktualne, dopóki zapłon jest włączony, a telefon znajduje się w zasięgu połączenia Bluetooth. Jeśli zapłon jest wyłączony lub nie ma już połączenia ze smartfonem, wyświetlana jest tylko ostatnia zapisana informacja.

Na przykład, jeśli nie uruchomisz pojazdu przez pięć dni, dane będą miały pięć dni. Możesz sprawdzić datę ostatniej aktualizacji na szarym banerze poniżej czarnego paska.

W sekcji Status samochodu wyświetlane są aktualne ostrzeżenia i wskaźniki oraz odpowiednie wyjaśnienia i zalecane działania.

 

Za każdym razem, gdy Twój DataPlug zostanie sparowany z aplikacją, w tym momencie wyśle ​​informacje o aktywnych ostrzeżeniach w samochodzie. Jeśli masz włączone powiadomienia, otrzymasz powiadomienie push z informacją o ostrzeżeniu po włączeniu silnika i prędkości 0 km/h.

Aplikacja pomoże Ci rozwiązać incydent zgodnie z poziomem zagrożenia.

Na przykład, jeśli ostrzeżenie instruuje Cię o unieruchomieniu samochodu, aplikacja My SEAT pomoże ci znaleźć usługę pomocy drogowej i przekaże Twoją lokalizację, aby ułatwić przybycie lawety (jeśli zaakceptowałeś to zezwolenie).

Jeśli ostrzeżenie nie jest pilne, zobaczysz powiązaną ofertę handlową i opcję zarezerwowania terminu u swojego ulubionego dealera.

Ostrzeżenia i lampki kontrolne wewnątrz pojazdu mają zawsze priorytet. Jeśli wyświetlacze się nie zgadzają, sprawdź połączenie między My SEAT DataPlug a smartfonem * lub odwiedź salon SEAT.

* Możliwe, że informacje wyświetlane w aplikacji My SEAT nie są aktualne. Na przykład, jeśli ostrzeżenie zostało wykryte od czasu ostatniego połączenia aplikacji DataPlug z aplikacją, ostrzeżenia nie będą aktualne. Można to rozwiązać, ponownie łącząc aplikację z DataPlug. W sekcji Status samochodu znajduje się baner, w którym możesz sprawdzić datę ostatniej aktualizacji.

Jeśli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się z działem obsługi klienta SEAT lub swoim doradcą serwisowym w wybranym przez siebie punkcie sprzedaży.

Należy pamiętać, że ostrzeżenia mogą się różnić w zależności od modelu samochodu ze względu na specyfikę techniczną. Jeśli nie jesteś pewien alarmu, skontaktuj się ze swoim dealerem SEAT-a.

Informacje są aktualne, dopóki telefon znajduje się w zasięgu połączenia Bluetooth, zapłon jest włączony, a prędkość wynosi 0 km / h.

Jeśli zapłon jest wyłączony lub nie ma już połączenia ze smartfonem, wyświetlane są tylko ostatnio zebrane dane. Na przykład, jeśli nie uruchomisz pojazdu przez pięć dni, dane będą miały pięć dni.

Ponadto wszelkie uszkodzenia lub usterki występujące po wyłączeniu silnika nie będą rejestrowane. Na przykład uszkodzenie podwozia samochodu po wyłączeniu silnika może spowodować wyciek oleju silnikowego. Ponieważ dane samochodu nie zostały zaktualizowane w tym czasie, sekcja Stan samochodu nie wyświetli żadnych ostrzeżeń na ten temat.

 

Większość samochodów SEAT z 2008 i późniejszych jest zgodna z DataPlug, ale nie wszystkie. Możesz sprawdzić, czy Twój model samochodu jest zgodny ze wszystkimi dostępnymi funkcjami na stronie www.seat.com/myseatapp.

Ciężko pracujemy, aby wszystkie samochody były kompatybilne z DataPlug w przyszłych wersjach.

Gdy korzystasz z usługi Status samochodu, informacje o Twoim samochodzie są przesyłane z samochodu do smartfona za pośrednictwem DataPlug, dzięki czemu możesz wizualizować dane w aplikacji.

Ponadto, w zależności od pilności ostrzeżenia, pewne informacje są wysyłane do twojego ulubionego dealera, aby mogli się z tobą skontaktować i pomóc rozwiązać problem.

W przypadku pilnych ostrzeżeń następujące informacje są wysyłane do sprzedawcy:

+ Informacja ostrzegawcza: opis i poziom awaryjny

+ Twoje dane kontaktowe: imię i nazwisko, adres e-mail i numer telefonu

+ Informacje o samochodzie: numer identyfikacyjny pojazdu i przebieg

+ Współrzędne miejsca zdarzenia, aby ułatwić przybycie pomocy drogowej (w razie potrzeby)

Ten problem prawdopodobnie dotyczy Twoich uprawnień. Przede wszystkim sprawdź, czy akceptujesz uprawnienia do powiadamiania o aplikacji My SEAT. Jeśli tak, sprawdź, czy w telefonie są włączone usługi Bluetooth i Geolokalizacja *.

* Należy pamiętać, że w przypadku urządzeń z systemem iOS należy podać konkretne uprawnienia dotyczące geolokalizacji, umożliwiając aplikacji My SEAT korzystanie z funkcji Geolokalizacja „Zawsze”.

W sekcji Dealerzy możesz zobaczyć wszystkich dealerów SEAT-a. Najbliższy dealer pojawi się automatycznie, jeśli zezwolisz na uprawnienia do lokalizacji. Możesz także szukać dealerów SEAT-a, zobaczyć ich dane kontaktowe (w tym telefon i e-mail) i uzyskać wskazówki, jak się tam dostać.

Sprawdź, czy sygnał GPS telefonu jest włączony. Powinieneś również upewnić się, że masz pozwolenie na lokalizację zarówno w telefonie, jak iw ustawieniach aplikacji Moje SEAT. Aby zobaczyć najbliższych dealerów, oba sygnały muszą być włączone. Jeśli nie, mapa wyświetli tylko stolicę twojego kraju.

Możesz zmienić swojego ulubionego dealera, kiedy chcesz, wykonując następujące czynności:

1. Przejdź do sekcji Dealerzy (dostępne na ekranie głównym)

2. Stuknij zakładkę Znajdź dealerów

3. Poszukaj swojego nowego ulubionego dealera na liście

4. Wybierz go jako ulubiony

W aplikacji My SEAT pojawiają się tylko oficjalni dealerzy SEAT Serwis.

Aplikacja My SEAT korzysta z sygnału GPS telefonu, aby zabrać Cię do najbliższego dealera serwisu SEAT lub do swojego ulubionego dealera.

Godziny otwarcia dealerów SEAT Serwis nie są obecnie dostępne.

Możesz zadzwonić za pośrednictwem połączenia telefonicznego. 

Dealer otrzymuje informacje tylko wtedy, gdy poprosisz o spotkanie za pośrednictwem aplikacji My SEAT.

Jeśli nie ma autoryzowanego serwisu SEAT w żądanym kodzie pocztowym / nazwie miejsca, lista jest pusta. Może być również tak, że serwis nie zaktualizował jeszcze swoich informacji.

Jeśli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się z działem obsługi klienta SEAT lub swoim doradcą serwisowym w wybranym przez siebie punkcie sprzedaży.

Jeśli nie masz aktywnego połączenia internetowego, być może nie widzisz najnowszych wyników wyszukiwania. Co więcej, jeśli warsztat, którego szukasz, nie jest oficjalnym przedstawicielem SEAT-a, nie pojawi się w aplikacji. Jeśli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się z działem obsługi klienta SEAT lub swoim doradcą serwisowym w wybranym przez siebie punkcie sprzedaży.

W tej sekcji znajdziesz listę ofert dostępnych w Twoim kraju.

Możliwe, że niektóre oferty nie są dostępne wszędzie. Aby sprawdzić, czy żądana oferta jest dostępna u Twojego ulubionego dealera, otwórz szczegóły oferty:

Moja aplikacja SEAT (menu boczne) -> Oferty -> dotknij konkretnej oferty

Jeśli oferta jest dostępna, zobaczysz zielony tekst: Oferta dostępna.

Jeśli oferta nie jest dostępna, zobaczysz czerwony tekst: Oferta niedostępna.

Zarezerwuj wizytę umożliwia zaplanowanie spotkania z ulubionym sprzedawcą. 

Data nie jest ostateczna. Po umówieniu spotkania dealer skontaktuje się z Tobą w celu sfinalizowania daty i godziny. 

Tak, możesz. W formularzu rezerwacji możesz wybrać dealera, którego chcesz odwiedzić. Twój ulubiony dealer pojawi się jako domyślny, ale możesz łatwo zmienić go na innego autoryzowanego dealera. 

Możesz umówić się na spotkanie w dowolnym momencie. Proszę wziąć pod uwagę następujące kwestie:

+ Możesz umówić się na spotkanie bezpośrednio z sekcji Dealerzy.

+ Możesz zarezerwować termin z konkretnej oferty. W takim przypadku informacje o powiązanej ofercie zostaną wysłane do Twojego dealera.

+ Możesz umówić się na spotkanie w sekcji Konserwacja. W takim przypadku zalecane prace konserwacyjne zostaną wysłane do sprzedawcy.

+ W niektórych przypadkach można umówić się na wizytę, jeśli zostanie wykryte ostrzeżenie. To ostrzeżenie może mieć również powiązaną ofertę.

Dealer otrzyma Twoje imię, nazwisko, numer VIN, żądaną datę, powód wizyty, numer telefonu, adres do korespondencji i powiązaną ofertę (jeśli dotyczy).

Monitor kosztów to narzędzie, które pomaga monitorować wydatki związane z samochodem. Możesz ręcznie dodać wszystkie wydatki związane z samochodem. Wystarczy wpisać typ wydatków, datę, kategorię, opis i kwotę.

Wszystkie wydatki są odnotowane w tej sekcji. Możesz uzyskać wizualny przegląd danych historycznych z grafiką lub szczegółowymi informacjami każdego miesiąca.

Aplikacja My SEAT rozróżnia wydatki roczne i okazjonalne, aby były łatwiejsze. Na przykład, jeśli dodasz roczny wydatek, otrzymasz powiadomienie, gdy wydatek ten wyniesie miesiąc od daty wymagalności. Może to być przydatne na przykład do przypomnienia o odnowieniu ubezpieczenia samochodu.

Szary pasek pokazuje łączne wydatki miesięcznie, podczas gdy czarny pasek pokazuje łączne wydatki rocznie.

Może nie ukończyłeś wszystkich pól wymaganych do dodania wydatków. Upewnij się, że wprowadziłeś informacje w następujących polach: typ wydatków, data, kategoria i kwota.

Jeśli wypełniłeś wszystkie obowiązkowe pola i nadal nie możesz dodać wydatków, może to oznaczać problem z połączeniem internetowym. Sprawdź połączenie i spróbuj ponownie.

Nie martw się, twoje wydatki nie zostaną usunięte. Wystarczy wybrać poprzedni pojazd, aby ponownie zobaczyć informacje o wydatkach. Jeśli w garażu znajduje się więcej niż jeden samochód, Monitor kosztów wyświetli tylko wydatki na aktualnie wybrany samochód.

Sekcja Podróże umożliwia rejestrowanie podróży i wizualizację kluczowych danych z nią związanych.

Ta sekcja gromadzi historię podróży, którą postanowiłeś zarejestrować. Odpowiednie dane są zbierane od momentu dotknięcia przycisku Rozpocznij podróż, aż dotkniesz przycisku Zakończ. Możesz wyświetlić te dane po zakończeniu podróży.

Informacje zapisane dla każdej podróży to: przejechane kilometry, zużyte paliwo, koszty związane z tą podróżą, mapa trasy, lokalizacja punktu początkowego i końcowego oraz data i godzina.

To zależy. Jeśli DataPlug utraci połączenie z telefonem, podróż zostanie automatycznie wstrzymana na dwie godziny. Jeśli podróż nie zostanie wznowiona w ciągu tych dwóch godzin, dane zostaną zapisane automatycznie. Otrzymasz powiadomienie, gdy dane podróży zostaną zapisane.

Może to być spowodowane czasem jazdy. Karta Całkowity Czas pokazuje tylko czas jazdy. Oznacza to, że jeśli miałeś przerwę, ten czas nie będzie wliczony w sumę.

Jeśli jednak przejdziesz do sekcji Szczegóły podróży, możesz sprawdzić moment rozpoczęcia podróży i moment jej zakończenia.

W szczegółach podróży możesz zobaczyć następujące elementy:

+ Mapa z wizualną informacją o podróży

+ Punkty początkowe i końcowe podróży

+ Czasy rozpoczęcia i zakończenia podróży

+ Podsumowanie danych podróży (data rozpoczęcia, czas jazdy, odległość, zużycie, koszt podróży i cena paliwa)

W szczegółach podróży możesz zobaczyć następujące elementy:

+ Mapa z wizualną informacją o podróży

+ Punkty początkowe i końcowe podróży

+ Czasy rozpoczęcia i zakończenia podróży

+ Podsumowanie danych podróży (data rozpoczęcia, czas jazdy, odległość, zużycie, koszt podróży i cena paliwa)

Niestety, obecnie nie można pobrać informacji z aplikacji.

Aby rozpocząć podróż, przejdź do:

Menu boczne -> Rozpocznij podróż

lub

Mój samochód -> Podróże -> Rozpocznij podróż

Zostaną wyświetlone następujące informacje dotyczące podróży: kategoria, nazwa i cena paliwa. Cena paliwa nie jest obowiązkowym polem, a informacje można dodać lub zmienić również podczas podróży lub po niej.

Począwszy od pierwszej podróży, wszystkie dane są przechowywane na smartfonie. Możesz także usuwać podróże w dowolnym momencie.

Sygnał GPS może zostać wyłączony w telefonie komórkowym. Sprawdź, czy uprawnienia do lokalizacji są akceptowane na smartfonie i ustawieniach aplikacji Moje SEAT. Aby poprawnie zapisać trasę podróży, oba sygnały muszą być włączone.

Sygnał GPS może zostać wyłączony w telefonie komórkowym. Sprawdź, czy uprawnienia do lokalizacji są akceptowane na smartfonie i ustawieniach aplikacji Moje SEAT. Aby poprawnie zapisać trasę podróży, oba sygnały muszą być włączone. Ponadto obszary o słabej mocy emisyjnej (takie jak garaże podziemne) mogą blokować sygnał i powodować nieprawidłowe zapisywanie.

Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z działem obsługi klienta SEAT.

Najpierw dodaj samochód do aplikacji My SEAT. Następnie możesz uzyskać dostęp do odpowiedniej Instrukcji obsługi samochodu na ekranie głównym lub w sekcji Pomoc (znajdują się w menu bocznym lub w sekcji Mój samochód).

 

Alert oznacza, że ​​nie pobrałeś jeszcze instrukcji. Zdecydowanie zalecamy pobranie go. Wystarczy dotknąć ikony Ręczne, a następnie przycisku Pobierz.

Tak, to jest instrukcja dla twojego modelu samochodu.

Instrukcja interaktywna pomaga lepiej zrozumieć samochód: podstawowe informacje, bezpieczeństwo, sytuacje awaryjne i listę innych funkcji. W górnej części ekranu znajduje się również interaktywny panel, w którym można uzyskać dostęp do różnych części samochodu, dotykając odpowiednich obrazów.

Za pomocą panelu interaktywnego można poruszać się po różnych funkcjach samochodu, takich jak deska rozdzielcza, silnik, bagażnik lub radio. Przesuń palcem po obrazach, aby znaleźć obszar, który chcesz zobaczyć. Po dotknięciu obrazka wyświetli różne połączone sekcje. Stuknij w jedną z tych sekcji, aby dowiedzieć się więcej o tej funkcji. Naciśnij długo, aby zobaczyć tytuł sekcji, a następnie dotknij, aby ją otworzyć.

Tak, dostępna jest wersja PDF w aplikacji My SEAT.

Instrukcja interkatywna jest dostępna tylko dla modeli z 2016 r. i nowszych.

Obrazy i filmy wymagają aktywnego połączenia z Internetem. Sprawdź, czy urządzenie jest w trybie online lub czy jest podłączone do zaufanej sieci Wi-Fi.

Oprócz instrukcji właściciela, która może być interaktywna lub w formie PDF, można również znaleźć instrukcję obsługi radia i arkusze ratunkowe.

Może to być spowodowane tym, że nie mamy wystarczającej ilości informacji na temat twojego samochodu, aby pokazać Ci więcej niż jeden typ instrukcji.

Sprawdź, czy wyświetlana jest prawidłowa instrukcja do Twojego samochodu. Jeśli jej nie ma, skontaktuj się z działem obsługi klienta SEAT.

 

W książce konserwacji można sprawdzić zalecane prace konserwacyjne dla danego modelu samochodu w zależności od jego wieku i całkowitego przebiegu. Możesz także umówić się na wizytę, a Twój sprzedawca skontaktuje się z Tobą. 

Zalecane prace konserwacyjne nie są wymagane. W razie wątpliwości należy zapoznać się z informacjami wyświetlanymi wewnątrz pojazdu i instrukcjami w portfelu pojazdu, ponieważ pozostają one autorytatywnymi źródłami. Zalecamy przestrzegać informacji i zaleceń aplikacji, zwłaszcza w przypadku poważnych usterek systemu, aby zapobiec poważniejszym uszkodzeniom pojazdu. I pamiętaj, że możesz narażać siebie i innych na niebezpieczeństwo, ignorując potencjalne problemy. 

Ten problem może dotyczyć rozmiaru ekranu. Spróbuj przewinąć w dół, ponieważ prace konserwacyjne mogą być ukryte w dalszej części strony. Jeśli problem nie ustąpi, skontaktuj się z działem obsługi klienta SEAT. 

Ta funkcja nie jest obecnie obsługiwana. Jeśli jesteś połączony z DataPlug, możemy automatycznie ustawić poprawne kilometry, ale nie możemy uzyskać dostępu do wieku Twojego samochodu, więc wprowadź je ręcznie.

W sekcji Rozpoznawanie symboli możesz zobaczyć różne symbole swojego samochodu i uzyskać dostęp do odpowiedniej sekcji Instrukcji samochodu.

Zwykle ma to miejsce, gdy występują problemy z łącznością. Spróbuj odświeżyć stronę Rozpoznawanie symboli. Upewnij się również, że wprowadziłeś samochód w aplikacji My SEAT.

Może to być spowodowane tym, że jeszcze nie pobrałeś instrukcji samochodu. Pobierz podręcznik samochodowy i spróbuj ponownie. Jeśli problem nie ustąpi, skontaktuj się z działem obsługi klienta SEAT.

W sekcji Pomoc można znaleźć numery telefonów pomocy drogowej, sytuacji awaryjnych i obsługi klienta SEAT-a. W tej sekcji możesz również uzyskać dostęp do następujących funkcji:

+ Rozpoznawanie symboli

+ Raport o wypadkach

+ Ciesz się swoim SEAT-em

+ Instrukcje samochodowe

Jeśli istnieje możliwość dodatkowych kosztów, zostaniesz o tym powiadomiony.

Możesz zadzwonić za pośrednictwem połączenia telefonicznego. 

Ta funkcja nie jest obecnie obsługiwana.

Sekcja Narzędzie parkingowe umożliwia zapisywanie, wyświetlanie i udostępnianie lokalizacji zaparkowanego pojazdu. Możesz ustawić czas parkowania, aby otrzymywać powiadomienia o wygaśnięciu. Możesz również udostępnić swoje miejsce parkingowe za pośrednictwem WhatsApp lub SMS, a także uzyskać wskazówki dojazdu do miejsca parkingowego w dowolnym momencie. 

Nawigację do zaparkowanego samochodu można wyświetlić za pomocą przycisku Mapa w menu Narzędzia parkingowe. 

Dopóki nie korzystasz z funkcji Udostępnij, aby opublikować lub wysłać lokalizację pojazdu, tylko Ty możesz zobaczyć, gdzie zaparkowałeś.

W oparciu o technologię GPS używaną przez telefon pozycja jest zwykle dokładna w zakresie od 5 do 10 metrów. Jednak na te dane może mieć wpływ wiele różnych czynników. Na parkingach podziemnych, na przykład, sygnał GPS jest osłabiony przez grubość ścian. W rezultacie system nie może zagwarantować dokładnej pozycji.

Uprawnienia powiadomień mogą być dezaktywowane w telefonie. Upewnij się, że masz pozwolenie na powiadomienia w swoim telefonie oraz w ustawieniach aplikacji Moje SEAT. Aby otrzymać to powiadomienie, oba sygnały muszą być włączone:

Menu boczne mojej aplikacji SEAT -> Ustawienia -> Włącz powiadomienia push

Może to wynikać z różnych czynników: Sygnał GPS w telefonie jest wyłączony. Aktywuj funkcję GPS, aby korzystać ze wszystkich funkcji aplikacji. Sygnał może być również osłabiony w obszarach o słabym odbiorze, takich jak parkingi podziemne, co powoduje, że miejsce parkingowe nie jest wyświetlane prawidłowo. Jeśli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się z działem obsługi klienta SEAT lub swoim doradcą serwisowym w wybranym przez siebie punkcie sprzedaży.

Funkcja ta telefonuje do służb pomocy drogowej SEAT. Jeśli zezwoliłeś na niezbędne zezwolenia, Twoja lokalizacja zostanie wysłana do Pomocy drogowej, aby ułatwić przybycie lawety.

Jeśli masz umowę na SEAT Roadside Assistance, jedynym kosztem jest rozmowa telefoniczna.

Możesz zadzwonić za pośrednictwem połączenia telefonicznego. 

Korzystając z aplikacji, możesz skontaktować się z pomocą drogową w dowolnym momencie, nawet będąc za granicą. Po dotknięciu przycisku Pomoc drogowa zostaniesz poproszony o połączenie lokalne lub międzynarodowe.

Ta funkcja nie jest obecnie obsługiwana.

Po zalogowaniu można znaleźć Pomoc drogową w ramach:

Menu boczne -> Zadzwoń po pomoc (u góry)

Pomoc -> Pomoc drogowa

Jeśli zaakceptowałeś warunki początkowe podczas rejestracji, Twój numer telefonu, imię i nazwisko, język i geolokalizacja są przekazywane za pośrednictwem wezwania pomocy drogowej.

W sekcji Raport o wypadkach możesz zobaczyć i uzyskać dostęp do zarejestrowanych raportów utworzonych przez aplikację My SEAT. Możesz także wysyłać raporty w formacie PDF lub usuwać stare. Aby utworzyć nowy raport o wypadkach, dotknij Dodaj nowy raport. Następnie możesz zapisać lokalizację wypadku, zaangażowane strony i inne szczegóły. 

Tak, aplikacja My SEAT pozwala robić zdjęcia i dołączać je do raportu. Możesz także dodawać notatki zapisujące wszystkie szczegóły. 

Jeśli Twoje dane nie zostały zarejestrowane, spróbuj ponownie. Jeśli problem nie ustąpi, skontaktuj się z działem obsługi klienta SEAT.

Enjoy Your SEAT pomaga w pełni wykorzystać wszystko, co ma do zaoferowania Twój samochód. Znajdziesz tu wskazówki dotyczące jazdy, informacje o modelu samochodu, środki bezpiecznej jazdy i porady, jak dbać o swój samochód. 

Sekcja Wskazówki na temat jazdy jest obecnie taka sama dla wszystkich modeli samochodów SEAT. Pracujemy nad tym, aby ta treść była zależna od modelu.

Znajdź serwis

Znajdź serwis

Umów termin przeglądu

Umów termin przeglądu