2020.0.8.1 PL/PL

Spotkanie Wayne'a Griffithsa.

Wayne Griffiths (Dukinfield, Wielka Brytania, 1966) został mianowany Prezesem Zarządu CUPRA. W związku z tym Griffiths otrzymuje nowy zakres obowiązków do obecnie piastowanych stanowisk czyli wiceprezesa SEAT-a ds. sprzedaży i marketingu oraz Dyrektora generalnego CUPRA.

W skład zarządu CUPRA wchodzą: Carsten Isensee, pełniący obowiązki prezesa SEAT-a i wiceprezesa SEAT-a ds. finansów ; Axel Andorff, wiceprezes badań i rozwoju SEAT-a oraz Luis Comas, wiceprezes SEAT-a ds. prawnych i zarządzania.

Wayne Griffiths wkracza teraz w nowy etap jako dyrektor generalny marki po inauguracji nowej siedziby głównej, studia CUPRA, i ogłoszeniu ofensywy produktowej, której celem jest osiągnięcie miliarda euro obrotu, po wprowadzeniu na rynek wszystkich zapowiadanych modeli.

Pełna sukcesów kariera w Grupie Volkswagen

Kariera Griffithsa była ściśle powiązana z Grupą Volkswagen. Wszystko zaczęło się w 1989 r. w Audi AG w Ingolstadt. Po dwóch latach pracy dla SEAT-a (1991-1993) powrócił do niemieckiej marki, gdzie zajmował kilka wyższych stanowisk w nowym dziale sprzedaży dla różnych rynków. W 2016 r. został mianowany wiceprezesem SEAT-a ds. sprzedaży i marketingu, a w styczniu 2019 r. objął stanowisko CEO CUPRA.

Marka CUPRA wciąż rośnie

W tym momencie rozwoju marki Griffiths powiększył zespół zarządzający CUPRA. Oprócz Antonino Labate, dyrektora ds. strategii, rozwoju biznesu i operacji oraz Jaime Puiga, dyrektora CUPRA Racing, do zespołu dołączyła Marta Almuni, nowy dyrektor techniczny marki.

CUPRA powiększa swój zespół, aby osiągnąć cel osiągnięcia obrotu w wysokości miliarda euro.

Ponadto zmiany jakie zajdą w strukturach marki CUPRA to: Antonio Vidal Tost został szefem sprzedaży; Carlos Galindo, szefem produktu; oraz Ignacio Prieto, dyrektorem marketingu. Khaled Soussi będzie teraz zajmował stanowisko szefa działu rozwoju sieci dealerów i obsługi klienta. Xavier Serra, dyrektor techniczny projektu CUPRA Racing, uzupełnia zespół.

Francesca Sangalli, dyrektor działu koncepcji i strategii Color & Trim, będzie współpracować przy projektach marki wraz z resztą zespołu projektowego, kierowanego przez Alejandro Mesonero-Romanos.

Wraz z inauguracją nowych obiektów, CUPRA ma wystarczająco dużo miejsca, aby pomieścić do 200 specjalistów. Oprócz otwarcia studia CUPRA, wydajnego ekologicznie budynku o powierzchni 2400 metrów kwadratowych, którego projekt przypomina padok wyścigowy, marka odnawia również warsztat samochodów wyścigowych, CUPRA Racing Factory, który był tłem dla premiery modelu CUPRA Leon.

Pobierz cennik

Pobierz cennik

Skonfiguruj

Skonfiguruj

Jazda próbna

Jazda próbna

Auta dostępne od ręki

Auta dostępne od ręki