pl:company:Aktualności:Firma:Nowy Wiceprezes ds. Sprzedaży i Marketingu marki SEAT PL/PL

SPOTKANIE

W. Anthony Griffiths, Nowy Wiceprezes ds. Sprzedaży i Marketingu marki SEAT

Martorell, 26/08/2016. - Wayne Anthony Griffiths (Dukinfield, Wielka Brytania, 1966) został mianowany Wiceprezesem ds. Sprzedaży i Marketingu SEAT-a od dnia 1 września 2016 roku. Griffiths przejmuje tę funkcję od swojego poprzednika dr Andreas Offermann (Opladen, Niemcy, 1956), który został mianowany nowym członkiem Zarządu ds, Sprzedaży, Marketingu i Obsługi Posprzedażnej w firmie Bentley. Nowy Wiceprezes ds. Sprzedaży i Marketingu marki SEAT, który był szefem sprzedaży w Audi w Niemczech, będzie raportować swoją pracę bezpośrednio do Komitetu Wykonawczego, czyli Prezesa firmy - Luca De Meo. 

Jako syn dilera samochodowego, Griffiths rozpoczął życie zawodowe pracując w rodzinnej firmie, a także studiował Zarządzanie Międzynarodowe. Nowy Wiceprezes ds. Sprzedaży i Marketingu już wcześniej pracował dla SEAT-a przez dwa lata, od 1991 do 1993 roku.

Prezes firmy SEAT Luca de Meo podziękował za pracę dr Offermanna i przywitał Waynea Griffithsa. “Nasza sprzedaż wzrosła o 25% od 2013 roku dzięki dr Offermannowi, odpowiedzialnemu za sprzedaż i marketing, i wciąż utrzymuje pozytywne tempo w 2016 roku. Chciałbym podziękować mu za jego pasję i zaangażowanie. Griffiths będzie nadzorował sprzedaż i marketing w bardzo ekscytującej chwili dla marki SEAT i całej branży motoryzacyjnej. Własnie zaczęliśmy największą ofensywę modelową w naszej historii, z Ateca na czele, która odpowiada na zwiększające się potrzeby Klientów w dziedzinie łączności i mobilności”.

Kariera Griffiths ściśle związana jest z Grupą Volkswagena. Zaczynał w AUDI AG w Ingolstadt w 1989 roku. Po jego pobycie w marce SEAT wrócił do Audi w 1993 roku, gdzie pełnił różne funkcje kierownicze w nowoutworzonej dywizji marketingu i sprzedaży, w tym zarządzał sprzedażą na rynkach Hiszpanii, Portugalii i Grecji. Griffiths został następnie mianowany Asystentem członka Zarządu ds. Marketingu i Sprzedaży. Od 1997 do 1998 roku kierował działem marketingu Międzynarodowego Handlu Detalicznego.

Od 1998 r Griffiths zajmował różne stanowiska kierownicze w dziale sprzedaży AUDI AG, w tym był odpowiedzialny za Europę Północną i Zachodnią oraz zagraniczne regiony sprzedaży. Od 2005 do 2013 roku był odpowiedzialny za sprzedaż na europejskich rynkach eksportowych, dopóki nie został powołany w lutym 2013 roku na szefa sprzedaży w AUDI AG w Niemczech. Pod jego kierownictwem Audi zostało liderem w segmencie premium w Europie i Niemczech.

Griffiths Wayne powraca do SEAT-a w czasie największego rozwoju firmy. Dostawy SEAT-a zwiększyły się o 0,2% w pierwszej połowie roku (razem: 216,800 aut), jeszcze przed pozytywnym przyjęciem modelu Ateca - marka rośnie już czwarty rok z rzędu. Sukces handlowy Leona (+ 8,2%) i Alhambry (+ 23,7%), jak również rozwój na rynkach takich jak Turcja (+ 69,6%), Szwecja (+ 45,6%), Austria (17,7%) i Meksyk (+ 6,6% ) zwiększył sprzedaż marki w ciągu pierwszych sześciu miesięcy tego roku.
 

Pobierz cennik

Pobierz cennik

Skonfiguruj

Skonfiguruj

Jazda próbna

Jazda próbna

Auta dostępne od ręki

Auta dostępne od ręki